poniedziałek, 17 lutego 2014

Wyniki Konkursu "Pomysły myszek"

Hej sorki że tak wcześnie piszę tego posta ale jestem chora i nie mam co robić :)
Jedna osoba jeszcze mi nie dała pomysłów więc jak da pomysły dodam ją ale już na 3,2 miejsce ponieważ pomysły miały być już na dziś
Więc zaczynajmy :
1. Miejsce zajęły Tyskak i Czesciczolem
Dlaczego 2 pierwsze miejsca ponieważ ich pomysły były bardzo fajne jeszcze dziś ich pomysły wejdą w plemko/blog
A o to pomysły Tyskak :
Moje pomysły jak można ulepszyć plemie i naszego bloga :)

1. dobrym pomysłem by było zmienić rangi na pomarańczowe na przykład zamiastt szaman plemienny
mogło by być pomarańczowy szaman

2. Można by na bloga dodać zdjęcia i nazwy (niki) szamanów plemiennych

3. I ostatnim moim pomysłem jest to że można by organizować inne imprezy na przykład wyścigi po rangi i bota można by zrobić

Pomysły Czesciczolem :

1.treningi survivalu, defilante, skakania po ściankach itp.
2. w wiadomości powitalnej ,,kącik śmiechu'' w którym co tyg. będzie umieszczany 1 dowcip i 1 zagadka
3.na blogu zakładka gdzie początkujący mogą się zapytać to o co niewiedzą o grze


To na tyle papatki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz