niedziela, 23 lutego 2014

Konkursy ;)

Hejka dziś post o konkursach "Wyścig po rangi" (Dla plemieniowiczów) i konkurs dla innych czytelników bloga
Co trzeba zrobić by uczestniczyć w konkursie "Wyścig po rangi" ?
Instrukcja :
1.Napisać w komentarzu pod tym postem dlaczego chcesz być szamanem plemiennym w naszym plemku
2.Napisać że jest się członkiem plemienia
3.Podpisać się nickiem z Transformice
4. Wybieramy konto np. Konto Google jeśli nie mamy żadnego z poniższych Kont wystarczy że klikniemy anonimowy
5.Wysyłamy komentarz

Nagrody :
1.Ranga szamana plemiennego Nagroda dodatkowa : Wywiad i fotka
2.Ranga uczeń szamana Nagroda dodatkowa : Wywiad lub Fotka
3.Ranga wtajemniczony

Konkurs dla innych czytelników bloga :

Instrukcja :
1.Napisać w komentarzu nie jestem w plemieniu
2.Napisać Biorę udział + nick

Nagrody :
1.Próbne 10 dni pisania bloga + wywiad i fotka
2.Próbne 5 dni pisania bloga + wywiad i fotka
3.wywiad + fotka

Lista uczestników pojawi sie w zakładce pod nagłówkiem Mini Konkurs

Zgłoszenia w komentarzach przyjmuje do 26.02.14 a ankieta pojawi się 27.02.14 uczestnik konkursu który dostanie najwięcej głosów wygrywa ! Uwaga ! Będą osobne ankieta dla członków plemka i dla czytelników bloga

Pa patki

6 komentarzy:

  1. Biorę udział nie jestem z plemka mój nick w Tfm to Martusikaxd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym dostała rangę Szaman Plemienny to przede wszystkim pomagałabym innym myszkom które czegoś nie wiedzą.Również chętnie dawała bym lekcje szamanowania i wspinania się po różnych ściankach.
    Jestem z plemienia mój nick to Pixelgab

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem z Tribe biorę udział Myszka Polska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym była Szamanem Plemiennym napewno uczyłabym szamanowania i pomagałabym tym myszką co dołączyły do plemienia, które nie umieją się wspinaś i tp.. Robiłabym imprezy i różne zawody. Jestem z plemienia a mój nick to Sweetalicja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdybym była Szamanem Plemiennym to zawsze bym odpowiadała na pytanie mi zadawane. nigdy nie robiłam bym czegoś typu: robię imprezę a w tym samym dniu odmawiam bo to byłoby nie fair (chyba że nie byłoby neta)... robiłabym zawody,treningi i wiele innych!!gdyby bylła okazja to mogę robić rozwody XDD jestem z plemienia
    czesciczolem

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja gdybym był szamanem plemiennym to uczył bym wszystkich rożnych rzeczy np. skakania po lawie itp. odpowiadał bym na pytania innym osobom oraz bym uczył budować jako szaman.Mógł bym też pisać rożne poradniki.Jestem z plemienia.
    Kamtru

    OdpowiedzUsuń